teisipäev, 10. mai 2011

Läksin poodi ja ostsin enda imestuseks...PEEDI!!!

Impulsiivne ost. Ausõna. Tegelikult ostsin ühe kaalika ka ja siis kodus mõtlesin, mis asja ma nende kahega peale hakkan nüüd??? Peedile leidsin rakendust, aga kaalika osas pole mitte mingisuguseid häid ideid.

Peet on tegelikult minu lemmik asi, aga seda keeta ma ei viitsi, sest olen kuulnud ja lugenud, et see on jube tüütu tegevus. Leidsin retsepti, mis ei vajanudki peedi eelnevat keetmist...

Muidugi olin ma väga tubli ja alustasin kokkamist valgetes pükstes ja pluusis. Kui pool peeti olin ära riivinud, avastasin, et oleks hea mõte põll ka ette panna. Mul see ju täitsa olemas, ainult et kasutanud olen seda väga harva. Õnneks riided jäid ilusti puhtaks, mitte ühtegi plekki ei pritsinud peale. Aga kokaraamatus on kohe selge, kumba toitu tehtud sai :P
Hakklihapajaroog peediga

300 g toorest peeti
2 sibulat
2 küüslauguküünt
400 g veisehakkliha
1 puljongikuubik
1 l vett
2 dl riisi
soola
pipart
punet

Riivi peet, haki sibul ja küüslauk. Pane potti, kus õli juba kuumaks aetud ja kuumuta kõik läbi. Lisa hakkliha ja kuumuta ka see läbi.
Pane 1 puljongikuubik 1 liitrile veele ja lahusta hästi ära. Kalla pool puljongit peedi ja hakklihasegule. Lisa riis ja sega kõik ära. Hauta aeg ajalt segades kuni puljong on peaagu riisi imendunud. Siis lisa ülejäänud pool puljongist ja hauta kuni see on imendunud. Maitsesta soola, pipra ja punega.
Serveeri hapukoorega ja puista peale roheline sibul.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar