teisipäev, 19. oktoober 2010

Magus juustukeeks mille glasuuri ma lusikaga sõin ja mõtlesin kalorite kohta "täna võib!"

Jah nii oligi! Okei, toorjuustu suures koguses söön ma küpsetise SEES aga mitte puhtalt sellisel kujul: TOORJUUST+VÕI+SUHKUR=LUSIKA PEALT!!!
Aga kord elus peab selle ära proovima :D ja ma kahtlustan et kui ma teen Juustukeeksi uuesti siis läheb ka glasuuri söömine kordusele!
Keeksi tegin sulatatud merevaiguga. Alguses muretsesin et tuleb magusa asemel soolane, minu hirm oli asjatu. Vägagi hea tuli.
See keeks sobib ka peolauale: mahlane, pidulik ja väga maitsev!

Juustukeeks - maailma parim


200g toasooja võid
200g toasooja Merevaiku/maitsestamata toorjuustu
2dl suhkurt
2spl sidrunimahla
riivitud sidrunikoort
4 muna
4dl jahu
2tk küpsetuspulbrit
2tl vanillsuhkurt
näpuotsaga soola

Pane ahi 175kraadi juurde soojenema.
Sega omavahel kuivained: jahu, küpsetuspulber, vanillsuhkur, sool.
Vahusta toasoe või, merevaik/toorjuust suhkruga.
Lisa ükshaaval munad, samal ajal jätka vahustamist.
Kalla merevaigusegule jahusegu ja sega ilusti läbi.
Vala tainas võitatud keeksivormi ja küpseta ahjus 1 tund.
Lase keeksil vormis jahtuda enne kui selle välja kummutad.
Jahtunud keeksile raputa peale tuhksuhkurt või kata glasuuriga.

Glasuur:
150g Merevaiku/maitsestamata toorjuustu
30g võid
100g tuhksuhkurt
Pane kõik koostisosad potti ja kuumuta ühtlaseks ja kreemjaks.Ära keema lase! Kata sellega keeks ja kui kardad, et liiga palju glasuuri keekis jaoks, siis pista aga lusikaga mõni amps põske ka :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar