kolmapäev, 11. veebruar 2009

Valge śokolaadi tort

Maitseb kui unistus...
Näeb välja kui ingel lumes...

Seda lihtsalt ei saa teisiti sõnadesse panna.

Olin just hiljuti saanud "Perenaise kokaraamatu" uhkeks omanikuks ja sealsed koogid ajasid mu pea segi. Üle päeva võis mind leida midagi ahju pistmas. Muidugi tuleb siia juurde lisada fakt et minu 2.5aastane poeg tahtis kogu aeg teha "baki, baki śokolate" ehk siis segada tainast!!!
Valge śokolaaditordi pilt hakkas mulle silma iga kord kui seda sirvisin ja kui enam ei suutnud "oodata seda õiget pidu" et just seda kooki teha, siis võtsime kätte ja tegime LIHTSALT NIISAMA et saaks ometi ära maitsta :P
2,5a hiljem tegime taas "baki baki śokolate"




Väga maitsev tort mis ei vaja ahjus küpsetamist.
Põhi

250g piparkooke või kaeraküpsiseid
80g võid

Kate
400g kohupiimapastat
2dl vahukoort või vahustatavat vanillikastet (ntx Flora vahustatav vanillikaste) (mina tegin vahukoorega)
200g valget shokolaadi
1tl vanillsuhkurt (kui kasutad vahukoort)

Purusta küpsised/piparkoogid ja sega sulatatud võiga. Kata 24-28cm läbimõõduga lahtikäiv koogivorm kõpsetuspaberiga ja suru see põhja ja äärtele. Sulata shokolaad. Vahusta vahukoor suhkruga (või siis vahusta vanillikaste). Sega sulatatud shokolaad ja vahustatud vahukoor/vanillikaste kohupiimapasta juurde. Laota segu kõpsisepõhjale. Lase tordil tahkuda 4 tundi (võib ka üle öö hoida külmas).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar